Hur kan det komma sig?



Hur kan jag fortfarande vara trött? Somnade fullt påklädd just efter åtta igårkväll, framför datorn.. Vaknade exakt 03:43 och trodde det var morgon, jobbigt! Men, nu är jag vaken igen och som sagt, är fortfarande väldigt trött. Hur kan det komma sig? Alltid lika trött, suck..

Aja, en lektion idag sedan utvecklingssamtal. Slutar när jag har pratat klart med Amanda och då blir det att möta upp Viktoria på stan för fikadejt! Hahah, nä, men måste ju göra av med lite tid innan vi drar oss upp till hockeyn, får väl se vad som händer..

Ska väl ta tag i mitt liv nu och göra mig klar för skolan. Se lite Vakna med the Voice under tiden. Kommer upp lite bilder senare idag också. Ni får ha det så bra så hörs vi senare, kram! ♥



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0