Jonas Fahlman



Det är nästan så att man vill gråta när man ser detta, tycker fruktansvärt synd om Jonas! Det är inte okej.. Så som rösten darrar när han pratar om mordhoten och smutskastningen som han och hans familj fått mottaga, det är inte den Jonas man är van att se i vanliga fall. Skäms något så jävulskt mycket, ursäkta mitt språk men det är sanningen, över hur Luleå har skött detta, hur Luleå Hockey och Luleåfans har handskats med detta ärende. Det är förskräckligt!

Okej, ska sluta skriva om detta men jag kunde inte låta bli när jag såg detta klipp.. Ingen människa ska behöva bli utsatt för detta! Tänker på Jonas och hans familj - hans fru och deras sjuke son. Usch och fy! Nu ska jag ger mig innan jag får något liknande utbrott som Viktoria fick angående detta.

Ja, ni får ha det så bra, vi hörs senare, kram! ♥


Postat av: Idaaa:)

Det ingår inte i hockeyn de här.. Träffade han igår och han såg verkligen jätte deppig ut... Lule fansen är idioter!

Dock städade jag dagen efter nedanför borta stå och hittade inte ett enda mynt, och dom som var där just efter dom hade kastat grejor på han hittade inte heller några mynt.. ;-). Men Luleå är bajs!:-)

2011-03-30 @ 17:38:57
Postat av: Malin

haha, äre inte myttar'n vi ser på klippet??



Luleåfans är inte pinsammare än No Power i varje fall, sen glömde du att skriva att han hån-flinade mot Luleåfans då han gick nedanför klacken, han hade kunnat ta en annan väg men valde att utsätta sig för det.



Sen verkar han själv driva en hat kampanj mot Luleå, men det kanske inte är värt att tas upp här?

2011-03-30 @ 20:42:28
Postat av: Jennifer

Myttaren Fahlman! Vem är det som är idioter egentligen?! Ni i no power, vad fan håller ni på med egentligen?! Eran trummis tror att han ska döda trumman eller nå, inte vet jag.. och resten är medgångs hela högen. Och när ni väl leder så kör ni på stort och drar igång en slager...

Luleå! <3

2011-03-30 @ 20:56:58
URL: http://jfeer.myshowroom.se
Postat av: Eve

Till Jennifer: jag bara undrar vad den kommentaren egentligen hade med det hela att göra?! Vars är likheten mellan NPs trumma och mordhot? Och att dom drar igång en schlager visar bara kreativitet och uppenbarligen är du och dom andra Luleåfansen bra avundsjuka för att ni inte kom på det först. Puss och kram.

2011-03-31 @ 12:21:41
Postat av: JOSEFIN

Jennifer och Malin, ni kan ju för fan int ha nån skam i kroppen! Hur ini helvete kan ni påstå att luleklacken gör rätt? TÄNK OM TÄNK RÄTT!

2011-03-31 @ 19:51:16
Postat av: Alex

Varken Fahlman lr no power är så oskyldiga som du försöker förklara dom... Tycker de är värre att någon idiot som vi vet namnet på kasta in en sten i bussen när vi låg runt 100, hade han kastat 20 cm högre hade hon fått stenen på tinningen, fast du kanske tycker att de är lindrigare än att Fahlman som gör ALLT för att provocera oss för att få uppmärksamhet för att kunna skriva om det på hans blogg som han såklart tjänar på... Säger inte att jag tycker att de är okej men jag tycker att du ska tagga ner och kolla vad ni gör/har gjort, ni är inte fläckfria heller... Sen tycker jag att de är ganska roligt att du utnämner oss som sveriges pinsammaste klack, finns ett lag som heter AIK, och de är inte ni som ni tror genom att stödja dom på läktarn, som har gjort betydligt värre saker...

2011-04-10 @ 03:16:21
URL: http://www.facebook.se/aalexn/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0