SM-FINAAL FÖR FAN!

Herregud. Vet inte vad jag ska skriva.. SM-FINAL!! Krävs det mer än så? Trettiotre år sen sist! Innan de var det dags att dra sig hemåt så blev det att hälsa spelarna välkomna hem och det kan jag ju lova, det fick ett varmt välkomnande med bengaliska eldar och stora delar av North Power! När spelarna lämnade ladan så tutade Anders Söderberg på oss när vi vinkade och Yared vinkade tillbaka, DET mina damer och herrar, räddade min dag ytterligare, hahah..

Nu ska jag trotsa tröttheten och lägga in en massa bilder på datorn, de kommer upp senare idag. Ha det bra, dröm om SM-guldet och sov gott, kram! ♥


Postat av: Nina

Hejsan!



Anmäl dig gärna till "Dagen Blogg" på min blogg! Du hittar dagens blogg inlägget på min blogg om du scrollar ner, där står allt du ska göra! :)

2011-04-01 @ 02:36:26
URL: http://ninakauppila.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0