Stulen cykel..

Ja, nog ska det vara gud förbannat att folk inte kan veta vad som är ditt och mitt! Blev av med min cykel när jag och Viktoria var och handlade nyss. Känns så fruktansvärt surt! Känns ju bra att inte kunna lämna lägenheten på kvällarna under de närmsta veckorna heller eftersom jag inte vågar gå ute själv, jag vet, fegis, men ändå..

Är inte på det bästa humöret för tillfället och lär inte blogga något mer ikväll heller så jag önskar väl er en trevlig kväll och hoppas att ni är gladare än jag, kram! ♥



Postat av: Agnes

Sv: Ja precis! Vi börjar med vinst imorn ;)

2011-03-13 @ 21:10:30
URL: http://typbloond.blogg.se/
Postat av: ida

sv : ja vad ska man säga.. tack eller något. känns rikigt förjävligt. Men vad man kan göra åt saken.



haha ja, älskar när han pratar svenska! fast jag antar att han är bättre på det nu än när jag hörde han sist, haha.

2011-03-13 @ 21:24:27
URL: http://ihda.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0