Sudden death

Kom hem från matchen för en liten stund sedan. Vinst i sudden death, vilket gjorde att matchen slutade med 4-3, första kvartsfinalsmatchen! Missade delar av första perioden av vissa anledningar annars var det en rikig rysare.. Som jag och Alicia säger varje match, jag kommer dö av en hjärtinfarkt på Västra stå när jag blir äldre, mitt under en match! Mina nerver klara inte detta..

Avslutade då med skratt när ståplats praktiskt taget var tomt.. Någon ropade på Peter Jihde och några vinkade till honom och fick en vink tillbaka. Hmm, vilka dumskallar kan det ha varit? Fick ett stort blåmärke på kuppen också när jag slängde mig ner mot ett trappsteg på grund av skrattattack!

Nu ska jag krypa ihop och sova eftersom det bär av till Boden imorgon igen, blir mycket resande nu på lovet.. Ha det bra så hörs vi imorgon, kram! ♥



Nu för att ni ska få något att drömma om, en melodi i huvudet.. Har trallat på dessa i flera dagar. Ja, jag gör det mycket för din skull Viktoria! 

Tim, Tim, Tim, Tim, Tim, X:et andra generationen. Tim, Tim, Tim, Tim, Tim, X:et andra generationen.

Blooocker

Blooocker

Blooocker

Blooocker

När alla sviker, å ingen vågar

kliver han alltid fram å mot målet tågar

Han kastar sig alltid fram

Å offrar sig överallt

Ingen är som Jimmie Ericsson


Postat av: Alicia

Sv; HAHAHAHA, Jo bästa ögonblicket lätt!xD

HAHAHAHAAHAHA Hur lyckas du?!?!?♥

2011-03-09 @ 15:57:47
URL: http://fredrikwarg.blogg.se/
Postat av: Viktoria[Hockey-Foto-Frisördrömmarna]

Tack! Nu har jag den på hjärnan igen!

2011-03-10 @ 20:29:59
URL: http://viktoriasjolund.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0