Tre-tre

Hej! Nu är jag tillbaka i stan. Är lite smått åksjuk nu eftersom jag satt och läste och såg film på datorn under hela resan, bra jobbat Emma! Hade några som trodde de var hockeyexperter bredvid mig också, mer behöver vi inte gå in på det.. Men, jag kan ju upplysa er om att det var roligt att lyssna på deras snack om våra juniorbackar!

Har ont i magen inför kvällens drabbning, inför kanske sista fotograferingen. Kommer bli lite sen upp till arenan också så det skulle ju vara lysande om vi förlorar våra platser under sista matchen och får stå längst bak, hahah!

Nä, nu ska jag ta tag i mitt liv och mina nerver och börja packa allting. Minneskort måste rensas, kameraväskan måste packas klart, kläder måste bytas och matchtröjorna måste ner i väskan som just nu är full av saker. Snabba på nu, tempo, tempo.

Kommer upp något inlägg senare under dagen, kanske med lite bilder, om ni har tur, ska försöka få ihop något. Annars hörs vi ikväll efter hockeyn. Ha det bra, kram! ♥


Postat av: Olivia - Foto (oliviasfoton)

Cool bild, vad har du för objektiv när du fotat bilderna? :)

2011-03-20 @ 15:05:35
URL: http://oliviasfoton.webblogg.se/
Postat av: frida

LYCKA TILL NU! :D

2011-03-20 @ 15:26:44
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: lbe och lbu

så du sitter och tjuv lyssnar du? hahah ;) / "hockeyexperterna"

2011-03-23 @ 19:49:43
URL: http://burmaan.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0