3 mars

Nu är det snart dags att krypa ihop och sova. Har ju som sagt nationella imorgon, i engelska. Förstår mig inte på det språket, skulle däremot få högsta betyg i ämnet svengelska!

Är lite irriterad över hockeyn också. Tycker Slovakien skulle ha vunnit, ALLA förtjänar att vinna över de där jävla ryssarna.  Kaxiga och malliga ryssar är inget jag gillar! Sen så funderar jag över en sak, visst är Ivan sjukt duktig nu i Slovakiens VM-lag? Eller är det bara jag som tycker det? Alla klagade på honom när han var här men jag säger precis som Viktoria, han arbetade i det tysta. Börjar sakna honom mer och mer, våran  bjässe..

Sen på tal om ingenting.. Visst måste Sverige vinna imorgon eller Norge förlora för att vi ska gå vidare? Norge möter Österrike och Sverige möter USA.. Det är ganska kört tror jag!

Ni får ha det så bra så hörs vi imorgon, sov gott, kram.


Postat av: Lovisa

sv: Haha, jag vet, men vår Micke Johansson kalalde honom för tjeckjävel ;)

2011-05-04 @ 00:24:01
URL: http://lovicious.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0