Besvikelse

Viktor Fasth gör sin sämsta match. Backarna finns inte ens ute på planen, de sitter uppe på läktaren och äter korv. Detta är för fan skam för hela mänskligheten!

Är så sjukt jävla besviken på pojkarna. Okej, kan aldrig bli besviken på dem men varför? Hur kan man inte vilja? De kämpar ju inte ens.. Finländarna driver fram som om de vore kungar. De är bara ett gäng infekterade finnejävlar! Avskyr dem mer än ryssarna i detta nu, det är illa. ILLA!

Tycker synd om mina pojkar. Aldrig kan de få lyckas. Aldrig kan de få vinna guld. Aldrig kan de få vara bäst. ALDRIG! Mina pojkar fick inte avsluta på bästa sätt.

Nu har jag tänkt gå och lägga mig, när jag till och med klappar händerna när målet 6-1 kommer och Finland vinner, då är det dags. Hoppas det känns bättre imorgon. Over and out.



Ni är ändå mina kungar, i alla lägen! Genom hela livet ♥


Postat av: Agnes

Sv: Haha jag är lite förutsägbar kanske (a) men det beror lite på att jag drömde om honom i natt också^^



Jag tycker så synd om pojkarna. Jag tycker att det är tungt med två silver, och det är mycket värre för dom :(

2011-05-16 @ 00:52:40
URL: http://gulsvarta.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh vad jobbigt det var att se dem ge upp. Och att se dem förlora ännu en final. Jag stängde av tv:n efter 4-1-målet, men jag gjorde det inte utan att vara stolt över pojkarna!



Haha, på tal om att du inte kan ha rött på dig - jag tvivlar på att jag kommer kunna bära ett klädesplagg i finnarnas äckel-blå färg den närmaste tiden.

2011-05-16 @ 16:53:52
URL: http://laarefalk.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0