Humorn finns ju åtminstånde..


Emma om Sagas bild: Sen så står domaren typ på hans näsa.. [chockad]

Gurkan Gasi: Jag ljuger inte.. Jag blåser dem!

Rosa: Du är inte handikappad..
Emma: Handikappad är jag, men jag vet inte riktigt hur gravt, hahah!

Emma: Jag sa att jag skulle bräda henne nästa gång han kommer till Skellefteå! Fast jag lär ju tuppa av istället..

Angående hockeyn: Wikegård är bra på att få fram mycket skitsnack på kort tid.

Viktoria: Vad gör Brett Harkins nu för tiden egentligen?
Emma: Har inte en aning faktiskt.. Hmm..
Viktoria: Han är pensionär, sitter hemma och virkar! [avlider typ]
Emma: VIRKAR?! Han stickar faktiskt.

Mamma konstaterade just efter att jag fått gåshud över att hon nämnde Tim och de darrande höstlövet i telefonen att: Du är en riktig hockeyfanatiker!


Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0