Det gillar vi..



Hahah, kunde inte låt bli men det är verkligen kul när det ser ut som ovan! Då är det kul att blogga när folk faktiskt kommenterar det man skriver eller i varje fall röstar på favoritbilden..



Hur är det annars då? Här är det bara bra.. Betyget satta grunden för mitt goda humör så nu hoppas jag att det fortsätter att vara en bra dag. Blev bjuden på glass av världens bästa lärare och fick sluta tidigare också! Kändes som den perfekta skoldagen en fredag.

Barnvaktandet blev inställt så fredagen är helt ledig nu. Har inte kommit fram till vad som händer ikväll än men något ska väl gå att göra. I värsta fall får jag sitta hemma i min ensamhet.. Hoppas att någon vill träffa mig! Det är bara att höra av sig, hahah..

Tror jag ska gå ut i solen nu! Du får ha det så bra så hörs vi senare, kram.



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0