Lördag

Nu är hockeyn slut och Emma ledsen, ville ju så innerlig att det skulle gå bra för Ivan och hans Slovakien ikväll men det var på mållinjen de föll. En match kvar. När ska jag få se Ivan nästa gång? Upptäckte under matchens gång att jag och mamma satt och skrek vid olika tillfällen - det visade sig sedan att vi hejade på olika lag! Hon hoppades på grannlandet medans jag hoppades på min slovak.

Har pratat med mina flickor från Jörn i telefon i några timmar idag också.. Fick en glädjande förfrågan av Louise och nu hoppas jag att det blir så - skulle vara gött! Utvecklande.

Måste även tacka dig Ida! Dina kommentarer har räddat min kväll, fått mitt självförtroende att stiga ett litet snäpp uppåt. Det är såna som du som får mig att vilja syssla med fotograferandet!

Okej, nu ska jag underhålla mig med annat, inte tråka ut er. Har just börjat se säsong fyra av Unga mödrar Norge så det blir väl den underhållningen fram tills sängdags. Sov gott, kram.


Postat av: ida

så lite så Emma!

sv: ålle <3 men va kul! Lycka till med fotandet, du är jätteduktig! :D

2011-05-08 @ 00:05:55
URL: http://ihda.blogg.se/
Postat av: Elin Svanold | morbidoutlook.se

Sv: Men eller hur? Och tack föresten! :)

2011-05-08 @ 11:09:28
URL: http://morbidoutlook.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0