Lördagmorgon

Blev ingen hockey. Bestämde mig för att sova istället. Gjorde rätt val där kan jag ju berätta, besvikelsen är total  nu när jag upptäcker att Boston Bruins tog hem segern. Vancouver Canucks måste vinna finalen! Borde kanske heja på Bruins istället, de jag hejar på vinner aldrig

Väntar med spänning på att lilla mamma ska komma hem nu, bara en liten stund kvar. Var många veckor sedan jag träffade henne, sen har jag bara pratat med henne i telefon tre gånger denna vecka, är van vid många fler samtal.

Lillebror vaknade nyss så jag gjorde honom sällskap eller rättare sagt, jag tvingade honom att ser Harry Potter med mig. Har pratat mer med honom nu på morgonen än vad jag har gjort under de senaste halvåret nästan. Ja, jag lovar, det är verkligen så illa.

Nu ska jag fortsätta se film. Du får ha det så jättebra så hörs vi senare, kram.


Postat av: Emeliié

Tack så mycket :)

Jag vet ju att flera lag besöker sjukhus och så. men att just få träffa "mina" spelare i det laget som jag börja heja på är ju sjukt kul :)



Sporten är grym, jag är nästan lite besviken på mamma och pappa att dom inte va mer intresserade så man va med från när man va liten ;)

2011-05-28 @ 10:10:55
URL: http://emeliieruukeel.blogg.se/
Postat av: ONLYPAULINAA

SV: Tackar! :D

2011-05-28 @ 11:17:08
URL: http://onlypaulinaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh, jag önskar att jag också hade valt att sova istället :(



Haha, om de du hejar på brukar förlora får du helt klart ta en för laget och heja på Bruins. De får inte vinna!

2011-05-28 @ 14:42:11
URL: http://laarefalk.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0