Måndagkväll



Får räcka med en bild ikväll. Det har redan kommit ut nog med bilder idag! Funderar på om jag ska lägga mig och sova nu eller försöka hålla mig vaken och orka se Big Brother. Under tiden jag funderar så sitter jag och ser på Det blir bättre. Vilket gripande program.

Veckan är nu planerad, i stora drag i alla fall. Viktoria kommer och sover hos mig från imorgon till onsdag- då kommer Saga för att spendera en natt inne i centrala Skellefteå hos mig! Fika med Saga, Alicia och Linn på torsdag sedan klassfest antingen på torsdagkvällen eller fredag.

Jag borde klara det - att hålla mig vaken! Ska se klart avsnittet nu och sedan börja se nästa avsnitt. Kanske blir att fortsätta läsa på den sorgliga bok jag fick låna av Viktoria också. 

Du får ha det så bra så hörs vi senare ikväll, kram.


Postat av: Emeliié

Jag tror visst att du skulle vilja träffa LHC-supportrarna ;) haha

Har inte ni med möten med dom då ?

2011-05-30 @ 21:38:12
URL: http://emeliieruukeel.blogg.se/
Postat av: D B P H O T O

Jaa jag vet det är hur fint som helst :)

2011-05-30 @ 21:39:29
URL: http://dbphoto.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0