Min absoluta favoritbild..



.. på krönikör Forsberg! Första gången jag fick Johan att le nästan frivilligt på bild.

Hemma från praktiken nu. Blev lite sorgligt men jag är ändå glad över tiden jag har fått med dessa underbara människor. Hann med stan en vända efter också. Kycklingsallad, nagelacksborttagningsmedel, bomullsrondeller och ett par byxor fick följa med hem. Samma modell på byxorna som igår - haremsbyxor med hög midja - fast i helsvart.

Ska göra något ikväll som jag egentligen inte borde göra. Blir att sticka iväg och träna med Ulle trots min gräsliga förkylning. Får se hur detta slutar. Kanske borde ta det lite lugnt och bara köra styrka och hoppa över kondition. Får se när jag kommer på plats vad som blir att göra.

Nu ska jag äta min sallad. Du får ha det så bra så hörs vi lite senare, kram.



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0