Nationella

Halloj! Trött som få men ändå piggare än folket som var och såg premiären av Pirates of the Caribbean inatt, hahah.. Har precis som övriga Skellefteå - eller åtminstånde stora delar - Nationella i matte A idag! Är lite smått nervös men det ska nog gå bra. Är ju bara första delen och den brukar ändå funka.. Okej, jag lär få äta upp det där!

Säger precis som tidigare, samma sak idag.. Får jag in några fler röster på Årets bild så kommer det ut en ny uppsättning senare idag eller imorgon bitti. Vilken är DIN favoritbild?

Nu ska jag fortsätta nöta sönder låten nedan, äta frukost och sedan börja gå mot skolan.. Lär väl avgöra minst ett av mina betyg i dag. Känns ju sådär lagomt stabilt.

Du får ha det så bra så hörs vi senare, får se hur läget är då efter provet, kram.



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0