Nattinlägg

Har bäddat ihop mig i soffan med täcke och kudde. Lampan får vara tänd tills vidare. Datorn är laddad för att få igång NHL-hockeyn så snabbt som möjligt när väckaren ringer klockan 01:55 och jag har fått sova en knapp timme. Taggad till tusen, inatt avgörs det.

Har pratat kameror och kameratillbehör hela kvällen, i flera timmar. Just nu är det Nikon D90 som känns bäst när jag läser recensionerna, men vi får se. Ska flörta med mamma imorgon och försöka få med henne till Storheden så att jag får kolla, känna och testa kamerahuset.

Kvällens avsnitt av Big Brother. Vad kan man säga om det? Jo, det kom en tår när Martin fick besök. När Christian fick besök av sin pojkvän eller vad de nu kallade honom, då dog jag. Hahah, har aldrig skrattat så gott åt deltagarna som jag gjorde ikväll. Det där freeze de håller på med i veckan, det spårade ikväll. När de satt i soffan och försökte lura Martin, satt nästan dubbelvikt av skratt då. Hoppas att Chrille, Sara eller Peter åker på söndag, ingen tvekan!

Du får ha det så bra så hörs vi inatt. Sov gott, kram.




Postat av: Emeliié

Risk för lååånggt svar.. men försöker göra det kort..

Jag har alltid gillar sport, men ingen i familjen har egneltigen varit intresserad av "live-Sport" så mest på tv har jag kollat, sen blev jag sjuk (leukemi) fick biljetter till LHC-Modo tror jag, och sen fick vi "barn" även chansen att träffa ALLA spelare och på de vägen är det.. först vart det så för att man såg hur bra dom tog hand om sjuka barn, sen är det ju en fantastisk kul och spännande sport.. det är HELA mitt liv nu nästan :)

2011-05-28 @ 00:43:42
URL: http://emeliieruukeel.blogg.se/
Postat av: Marina Hockey Sötnos Olsson

<3

sv:Bloggerfy, videofy är dom mest enklaste men docj rullar inte pengarna in så bra i början där!

Underbar blogg du har!

2011-05-28 @ 04:49:25
URL: http://hockeyolsson.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0