Stark



Hittade detta klipp på Linneas blogg! Tycker det är starkt av Yared att genomgå intervjuer likt denna. Tack och lov påverkade det inte allt för mycket och vi gick ändå vinnande ur striden mot Luleåsvinen.. Hockey är hockey, det ska inte handla om ras och hudfärg!

Känner att det kommer bli tomt utan honom i laget - våran egen pajas - men jag sörjer tyvärr förluster som Ivan - som jag även träffat utanför isen och Mikko - som fått mig att falla som en fura.. Jag sörjer de förlusterna mer! Budeš mi chybět Ivan. Tulen kaipaamaan sinua Mikko.

Jag är inte rädd.. Jag är Yared!


Postat av: matilda

Grymt att ställa upp sådär!

2011-05-16 @ 18:16:14
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0