Dagen D

Äntligen hemma, blev en ganska kort dag i skolan. Har egenarbete på matten vilket gör att sista lektionen som egentligen skulle ha räckt till halv fyra slopas. Dagen har egentligen bara varit smärta. Min rygg värker mer än vanligt och imorgon får jag äntligen sticka iväg till knäckarkungen som jag så fint kallade honom idag. Det är alla söta sms som har räddat min dag!

Ska försöka sova några timmar nu innan älsklingen förmodligen dyker upp. Film och mys ikväll, bara ta det lugnt. Försöka hinna med någon fler uppgift att lämna in till skolan och sedan bio inatt. Breaking Dawn. Som jag har väntat. Övertaggadflicka.se. Sticker dit med mina saknade brudar som jag inte träffat på lång tid. Det kommer bli grymt. Fast.. Jake, Bella, Edward - det känns ganska tungt att det är näst sista filmen.

Någon fler som ska iväg och se filmen på midnattspremiären inatt? Eller framöver? 



Nu måste jag verkligen vila om jag ska orka med. Du får ha det så jättebra så hörs vi mer ikväll, puss.


Postat av: Kajsa

Ska inte på premiären, men ska verkligen se den senare :D:D

2011-11-15 @ 15:09:52
URL: http://kajsens.blogg.se/
Postat av: Mille

Haha oja, tyckte den kommentaren var ganska rolig ;-)



Självklart ska man på premiären! Hehe vi ses där! =)

2011-11-15 @ 20:00:37
URL: http://marcuswikstrom.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0