Hockeyfoton, som önskat



Fick en kommentar igår som gjorde mig mycket glad. Tyvärr är det så att det är ont om hockeyfoton för tillfället. Har några enstaka att visa. Har inte haft lust att fota så mycket de senaste matcherna och nu är det ju uppehåll. Får ta mig i kragen nästa onsdag igen och skaffa fram lite fina bilder. Tack än en gång för kommentaren, Johanna. Orden gjorde mig glad! ♥


Postat av: ida

sv: då blire en gruppbegravning, för jag är också med!



Hahah jaa varför åker man 100 varv i rondellen med moppe? Varför har man isträning i bara susp och skridskor? Varför gräddar man ner någons bil och parkerar in den? Hockeypojkarna vet svaret..

2011-11-09 @ 09:23:58
URL: http://ihda.blogg.se/
Postat av: johanna

Vad roligt att det gjorde dig glad:) och tack för bilderna nu blev även jag glad:) ha en bra kväll!

2011-11-09 @ 18:06:20

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0