Svar på frågor - seriöst?



SVAR: Får väl börja med att tacka så mycket! Sen för det andra så måste jag bara fråga, är detta seriöst? Har ingen aning om jag ska ta det seriöst eller oseriöst, hur som helst så rodnar jag. Som svar på den första frågan: Det är väl bara att be, inte för att den är något att ha och plus att jag skriver fult, men..

Sen som svar på din andra fråga så har jag faktiskt inget riktigt svar. Vet att det är många i min ålder, några år uppåt och några år neråt inräknat. Har även fått höra att många kompisars föräldrar läser min blogg så därför borde den väl anpassas lite egentligen. Hej föräldrar :) ..och även ni andra som läser denna nästintill helt värdelösa blogg!

Än en gång, är ni seriösa i era frågor? Blir mycket smickrad men det låter ju som jag vore något. Jag accepterar nästintill alla som lägger till mig på facebook. Haha, bara kul med lite nytt folk. Har mina aningar om att några har hittat och lagt till mig genom bloggen. Men, det är bara att försöka. Accepterar förhoppningsvis, troligen.

Alltid kul med frågor. Så om det är något du undrar över så är det bara att slänga iväg en kommentar. Förresten vet jag att det är några som har undrat över frågestund.. Vore det något? Hjälp mig, kom med en åsikt, puss.


Postat av: frida

Sv: Förstår det, så grym som han är på isen och på att skriva!



Haha, äh, gammal moring och ett trosli, duvet ;)

2011-11-22 @ 00:46:14
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: josefin

SV: Det där var gott! ;D kraam

2011-11-22 @ 08:37:30
URL: http://juzzisfoto.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0