16 november

Fick se både Jocke och Gabriel spela inatt, trots att den förstnämna inte spelade nämnvärt mycket. Fick se hela Pittsburgh Penguins spela inatt. Kan inte låta bli att tänka på 24/7 med Penguins och alla underbara pojkar. De har fått mig på fall och jag vet faktiskt inte vilket NHL-lag jag hejar på längre. Det är delade åsikter. Hur som helst. Penguins tog hem segern.

Väntar på att Viktoria ska komma hit nu. Har inte träffat henne på över en vecka och jag saknar min lilla flicka. Ska iväg och knäcka ryggen vid två och sedan blir det väl att lunka upp till Anna i långsam takt.

Nu ska jag göra mig i ordning. Du får ha det så jättebra så hörs vi senare under dagen någon gång, puss.


Postat av: Nathalie

Jag är lite störd på det viset också. Hejar på Caps och Edmonton, men blir glad när Ottawa vinner. Kan liksom inte hålla mig till ett lag.

2011-11-16 @ 18:17:23
URL: http://nathalieanderssonn.blogg.se/
Postat av: malva

- Du har helt rätt, men jag tycker det är bra att den har 11-årsgräns! :)

2011-11-16 @ 20:13:52
URL: http://mkdn.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0