14 oktober



Kan börja dagen med en finfin bild på Viktoria. Fick lite inspiration igår och gick ut och fotade porträtt. Bilden ovan är egenligen lite av en testbild men både jag och Viktoria föll för den så därför delar jag med mig av den! Det kommer fler.

Annars då? Jag åker till Boden vid tvåtiden, första gången på mer än fem veckor. Hoppas på att få träffa John några minuter innan men det beror mycket på om klockan vill det. Annars är det bara att längta till söndag..

Okej, nu måste jag börja packa allt som ska med till skoogen. Du får ha det så jättebra så hörs vi lite senare, kram.


Postat av: EmmelieK

Men gud va fin bild!!!!! Snart måste du fota mig så att jag kan göra en ny bloggdesign? Snälllaaaa??? :]

2011-10-15 @ 11:31:33
URL: http://emmeliekrypsjo.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0