Hata Löven, hata Löven

Okej, om några timmar är det dags för dagens händelse. Kanske veckans eller månadens händelse också, om allt går som det ska. Supporterresa upp till Luleå. Sist det var hockey där - största ögonblicket i mitt liv hittills - så tog vi oss till final genom Tims fladdrande höstlöv!

Inte alls så taggad på hockey idag i och med förkylningen, men eftersom John, Mia och Viktoria följer med så blir det nog finfint! Efteråt så kommer mamma och hämtar mig och Viktoria och då bär det av mot Boden.

Visst ja, på tal om ingenting.. Det är ju kul att jag smittar alla i min närhet med vad det nu är jag har fått. Pesten? Viktoria och Emmelie har nu fått samma sjukdom.

Nu måste jag verkligen ta tag i mitt liv och börja göra mig iordning innan det börjar dyka upp folk här. Måste packa allt också. Du får ha det så jättebra så hörs vi mer under dagen, puss.


Postat av: Agnes

Om du smittar ner alla slipper du vara ensam med lidandet :D

2011-10-31 @ 18:57:24
URL: http://gulsvarta.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0