Pangbom i bygget

Vilken jädra smäll. Stod ute och skulle säga hejdå till Anton när vi hör hur det smäller som satan uppifrån stora vägen. Anton löper och jag springer efter; det är två bilar som har krockat. Tack och lov så står de två killarna som har krockat, utanför bilarna och är helt oskadda. Vi var fram och frågade hur det var med dem men deras största problem var nog vart de skulle ringa.

Har haft besök av Anna och Anton ikväll och det blev kortspel och film; Jag saknar dig! Minst två av oss satt och grät. Jag hatar att jag älskar den filmen. Hade varit bättre med en komedi.

Nu är det dags för mig att sova några timmar. Du får ha det så jättebra så hörs vi mer imorgon, kram.


Postat av: Johanna

vet du exakt vad som har hänt med Anders Forsberg och när det hände?

2011-10-04 @ 15:52:48

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0