Sju värdelösa citat


Viktoria står och juckar mot min madrass:
Jag försöker få in den ..mot väggen alltså!

Viktoria:
Jag blir såhär.. Vad heter det? Rädd.

Viktoria: De kan ju inte ha sönder hela Hogwarts.. Vart ska dem då gå skola?
Emma: Jo, jag tror ju verkligen att de bryr sig om vart de ska gå skola när hela världen håller på att gå under..

Viktoria: Du slog mig med datorn, i pannan, mitt mellan synhålen.

Viktoria: Alltså, vinner dem inte imorgon. Då ska jag fan bli arg på dem. Ta mig ett allvarligt snack.

Luleåspelare, ingen kommentar:
Ja, det är det enda ligget du får, när du ligger och hånglar med isen, Kilström.

Ingen gillar domarna, egentligen: Tobias Björk. Han har åkt på Bodensjuka. Han är blind.



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0