Två målvakter som jag gillar



Söndagskvällen har övergått i måndagsmorgon. Perfekt avslutning med lite fina människor; promenad, kortspel, jeopardy junior och gustavsson 3 tr! Visst ja, inte att förglömma: Solsidan. Har suttit och sett åtta avsnitt av det idag och min humor är ju verkligen på topp.

För tillfället så sitter jag och nöter två låtar. Fest hos Mange och Turn the tide. En av dem är ju bättre än den andra, men vad gör det? Läser samtidigt Fredriks (Warg) blogg och jag kan inte låta bli att skratta för mig själv. Okej, Viktoria är här och vi skrattar tillsammans. Men hur som helst, han roar mig. Läs inlägget här [tårögd] som han har skrivit om den nya AIK-låten. En liten del skådar ni nedan. Tack, du kan rädda min dag ibland.

"Förresten, ni kanske undrar varför inte Anders ”Hockeyanders” Söderberg och Andreas Hadelöv inte medverkat nått i dessa låtar. Anledningen är dom jobbar på eget skivsläpp med deras idol och gamla klasskamrat Evert Taube. Ryktet är också att Antos har dammat av sitt gamla dragspel sen grundskolan ( 1952 – 1955 ). LP skivorna släpps runt jul. Lycka till kompisar !!"

Förresten, besöksrekord för första gången på ett bra tag idag, tack. Okej, nu ska jag ta och vika in årorna och knocka kudden. Du får ha det så jättebra så hörs vi mer när jag åter vaknat upp igen. God natt och sov gott, kram.


Postat av: frida

Skön blogg han har! Tänk att det finns så många hockeyspelare som även är bra på att skriva :D (Även om det säkert finns rätt många som suger på det också, haha) :)

2011-10-03 @ 17:06:34
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0