3 oktober

Bedövad i hela munnen. Har just varit hos tandläkaren och lagat en tand och dragit en visdomstand. Längesedan jag mådde så dåligt som jag gjorde just innan jag skulle in. Tandläkarskräcken. Fyfan. Elliot hjälpte mig att överleva inne bland tandläkarborrarna, när jag höll på att bryta ihop. Tack vännen, för att du följde med!

Hur som helst så har väl detta inte precis varit den seriösaste (säger man så?) dagen på skolan. Har suttit och pratat, pratat och pratat med Elliot på lektionerna och rasterna. Försökt trassla ut alla tankar och fått många goda råd. Det ska nog lösa sig.

Nu ska jag ta tag i mitt liv och äta något. Nej, visst ja, får inte äta på ett bra tag enligt tandis. Jag vill ha mat, är så sjukt hungrig! Ta mitt liv för ett ögonblick. Du får ha det så jättebra så hörs vi när vi hörs, kram.


Postat av: josefin - f o t o b l o g g

SV: Hihi, ja verkligen :D KRAM

2011-10-03 @ 17:00:00
URL: http://juzzisfoto.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag lider med dig! Tandläkare är inte kul, men det är ju tur att det gick bra i alla fall :)

2011-10-03 @ 22:36:15
URL: http://laarefalk.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0