Det finns tillfällen när allt klickar

Okej, nu måste jag egentligen lägga mig och sova. Cykeln avgår från Södra Järnvägsgatan klockan 06:30 imorgon bitti och jag lär vara mer död än levande när jag trampar på mot äldreboendet. Bara fem tillfällen kvar att vara där, efter att morgondagens pass är avslutat. Det känns verkligen sorgligt, älskar gamlingarna där!

Har spenderat kvällen med många fina människor, saknar vissa av dem redan. Det är för många att nämnas här så det är bäst att bara hoppa över det. Hur som helst så blev det en glädjande men oväntad vinst mot Djurgården [animalfarm eller skansen, välj själv..] efter två fina mål av Lee, ett av Pierre och ett av Johan! Fanns inte en tanke på att de faktisk skulle vinna.



Glad och lycklig kommer Emma att sova gott inatt. Du får ha det så jättebra så hörs vi mer imorgon, kram på dig.


Postat av: Viktoria

<3

2011-10-05 @ 07:51:49
URL: http://viktoriasjolund.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0