6 oktober

God morgon finisar! Hur är det idag? Här är det bra, nästan perfekt. Finns bara vissa detaljer jag gärna skulle ändra på, tillexempel att jag jobbar kväll idag. Finns vettigare saker att göra; hockey, plugga och.. Ja, som sagt, det finns viktigare saker än att jobba!

Ska väl försöka plugga lite nu på morgonen istället, känner stressen. Har inte lämnat in något av arbetena som ska in och det ger mig ångest.. och dåligt betyg! Emma, nu är det dags att ta tag i skolarbetet och sluta tänka på allt annat.

Nu ska jag gå och klä på mig, sedan får vi se vad som händer och sker fram till klockan två. Funderar på att cykla upp till Anna en liten stund, eller träffa Anton när han har lunch. Du får ha det så bra så hörs vi senare idag, kram.


Postat av: Mina

Plugga på du, själv ligger jag fan efter i allt :S

2011-10-06 @ 14:35:32
URL: http://hockeyolsson.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0