8 oktober

Skräckfilm inatt då. Eller det blev en skräckfilm och två komedier. Tack och lov hade jag ju pojken min som lugnade mig när det var som mest läskigt. Okej, ingen av oss var väl speciellt tuff men jag är och var nog värst. Fruktansvärt skvätträdd.

Pratar för tillfället i telefon med Anna och snart ska jag väl försöka göra mig i ordning för dagen. Blir att träffa folket i eftermiddag och kvällen är väl inte planerad. Blir nog bra ändå! Ska försöka fixa någon film och sen får vi se om någon vill göra mig sällskap.

Nu måste jag verkligen lämna datorn och fixa till mig. Du får ha det så jättejättebra så hörs vi senare idag, kram.


Postat av: Johanna

haha, det gjorde det inte för mig heller. Men i natt är det premiär för Blues och då, då kommer kommer det att låta annorlunda :)

2011-10-08 @ 22:13:19
URL: http://laarefalk.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0