Dagen efter ..

Мы никогда не забудем тебя, Стефан Лив ♥

Redan saknad och aldrig glömd.
Kan inte riktigt koncentrera mig. Men snart bär det av till skolan, måste försöka skärpa till mig då. Kan inte låta bli att tänka på familjerna och vännerna till alla de omkomna. Kvällens träningsmatch känns inte ens lockande.

Som Johanna skrev: "Ibland gör det så himla ont att älska ishockey..."

Nu ska jag ta tag i mitt liv, sminka mig och sedan köra mot skolan. Du får ha det så jättebra så hörs vi senare under dagen. Kram.


Postat av: Sanna

Sv: Hahaha jo, tragiskt men sant. xD

2011-09-08 @ 09:12:26
URL: http://shriek.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Ja det är så jäkla sorgligt och tragiskt :( Läste precis att den sista överlevande spelaren dog nyss. Usch!! Ännu värre att det där jäkla planet skulle skrotas den 1 oktober, åh!!

2011-09-08 @ 10:37:43
URL: http://mikaelagabrielson.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0