Ett inlägg tillägnat Emmelie



Tryck på bilden så kommer du till Emmelies finfina blogg! Kreativ fotograf och mycket nära vän.

Vad tycker ni om den nya designen? Själv så absolut älskar jag den. Kommer få ut så mycket mer av bilderna nu också. Tack till dig min älskade vän, för att du hjälpte mig när jag höll på att gå i taket på grund av alla koder hit och dit. Du var duktig på att ge instruktioner. Ungefär som: "Hur du gör en bloggdesign - for dummies.."

Ögonen håller på att slå igen så det är dags att sova nu. Du får ha det så jättebra så hörs vi mer imorgon, kram.


Postat av: EmmelieK

Naaaw :] Du gjorde ju faktiskt det mesta själv, medan jag bara gav dig lite hjälp på vägen! Du är mycket duktig min vän! :D

2011-09-10 @ 00:58:45
URL: http://emmeliekrypsjo.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0