Ta mig tillbaka, 30 december




Tiden går långsamt när man är sjuk. Har endast varit utanför lägenheten för att handla, annars suttit inne hela dagen. Funderar på om det är dags att sova snart, trots att klockan bara är åtta. Måste försöka bli friskare tills imorgon så att jag orkar med skolan. För tillfället finns det inte ens med på världskartan.

Längtar till tisdag, fast tankarna ligger en bit framåt i tiden. Den 13 oktober så är det hemmamatch mot Luleå. Längtar efter känslan. Fast det är nog den 29 oktober som lockar mest. Bortamatch mot Luleå. Vill tillbaka. Återuppleva semifinalen igen! Aldrig har jag varit så lycklig som efter sjätte och avgörande matchen. 100% glädje! ♥ Nu hoppas jag att tiden går fort.

Du får ha det så jättebra så hörs vi imorgon bitti, eller inatt. Sov gott, kram.


Postat av: Emelie

Du tar så härliga bilder :D

2011-09-25 @ 23:30:14
URL: http://choomper.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0