24 september

En supermysig kväll igår med mat, prat, charader och härliga människor. Kan faktiskt inte säga om maten var god eller inte, hade inget smaksinne, men den såg grymt god ut.

Smart drag idag också när förkylningen tar kol på mig. Bussen till Saga där vid ett - om jag får tag på henne och vet att hon är vaken - för att försöka färga håret på henne, prata, umgås och slutligen se hockeyn. Blir nog prima!

Förresten så gick ungefär alla av mina favoriter vidare i idol, eller rättare sagt dem som jag gillar. De enda favoriterna som inte är kvar, min absoluta topp av årets upplaga, det är Andreas från Älvsbyn som åkte hem av egen vilja. Sen så även Ted och Jonathan.

Okej, nu är det dags för mig att göra mig redo. Du får ha det så jättebra så hörs vi senare idag, kram.



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0