du saknas hos mig


det ger inget att hålla skenet uppe. allting känns verkligen jobbigt nu och det finns ingen som jag kan luta mig tillbaka på och få den tröst jag behöver av. många av er älskar att läsa när andra mår skit, så grattis. jag orkar inte med detta.

sängen är stor och tom. allting ser ut precis som för mindre än två veckor sedan. minnena väller upp. likaså tårarna. mobilen är tyst. det är tomt utan din famn att luta mig mot. din musik surrar i mina högtalare. du mår bättre utan mig. det tar emot att tänka på det. sanningen. vill vara vanliga, glada emma, igen. dock så känns det långt borta nu.

tack till världens bästa kajsa också, för att du har lyssnat på allt jag har haft att säga. jag mår alltid bättre när jag har fått prata med dig! alla ni andra också. tack för att ni ger mig en axel att gråta på när jag mår som sämst. jag älskar er alla! ♥


Postat av: Jonas

Vi finns här för dig :)<3

2012-04-28 @ 00:47:21
Postat av: Nathalie

ÅHHH vad jag vill åka upp och bara sitta där med dig :(

2012-04-28 @ 04:06:06
URL: http://nathalieanderssonn.blogg.se/
Postat av: ida

Det ordnar sig! Kram

2012-04-28 @ 17:22:44
Postat av: jaanac

Sv; tack stumpan.

Du vet att jag alltid finns, dag som natt<3

2012-04-28 @ 17:24:21
URL: http://hejpalt.blogg.se/
Postat av: kajsa

Aww men gud Emma, blir nästan tårögd!:')<3 Så gullig du är!<3<3

2012-04-28 @ 21:08:57
URL: http://kajsens.blogg.se/
Postat av: Belinda

Åh det är allt. Mitt ex får mig att må så dåligt. Vi ska försöka va vänner, men ändå när jag försöker och vill umgås så hittar han andra saker att göra, och när jag säger hur det känns börjar han bråka med mig som vi gjorde förut. Men ibland är han jättegullig, och när vi träffas vill han mysa osv.. :/ Du kanske vill prata på face eller sms eller nått? (Har knappt nått internet som du kanske märkt haha) För vi verkar va i liknande situationer.

2012-04-28 @ 22:17:51
URL: http://mmidnightsun.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0