Första riktiga uppdateringen på ett bra tag

Jag vet att det har blivit tunt om uppdatering här på bloggen, men blogglusten tryter och det finns viktigare saker. Har knappt varit inne på bloggen under den senaste tiden, inte kollat varken tumblr eller twitter heller. Har en hel del att ta igen. Men, tar det någon annan dag.

Har spenderat de senaste tre veckorna med älskling och det har varit allt från skoterkörning, stugmys, film-maraton med vänner och slutligen.. äckligt nervös hockey! Hockeyn. Tar. Mitt. Liv. Seriöst.

Ska nog traska iväg på ica i det fina vädret nu och köpa glass. Beger mig hem till bunkern sen för Big Brother och sömn med pojken vid min sida. Du får ha det så bra och ha tålamod med mitt urusla bloggande, puss.



Postat av: Anonym

Ibland är blogglusten ner i botten till och med.. håller dock förstås tummarna att riktiga suget kommer tillbaka för dig ;)

2012-04-16 @ 20:26:31
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0