Utkast: April 3, 2012

Så tråkigt, så tråkigt. En timmes hål nu utan något att göra. Håller på att somna men stolen är alldeles för obekväm för att ta en powernap på. Måste tagga till. Det är ju hockey ikväll. Lär dock tyvärr bli sista hemmamatchen. Får hur som helst träffa en massa skönt folk. Fast jag kommer sakna min pojk ikväll också. Har haft honom vid min sida nästintill varenda ledig minut den senaste veckan. Tack och lov att det snart är lov.

Förresten, dröjer ett bra tag tills det kommer hockeybilder, efter inlägget som kommer upp senare idag eller imorgon. Min dator kraschade igår och är bortom all räddning. Varenda liten bild, film och allt annat sånt är borta. Fuck my life.

Okej, tror jag ska se Big Brother nu. Typ. Men du får ha det så bra så hörs vi mer någon annan dag, puss.



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0