55 frågor och svar

1. Vad är ditt mellannamn? Charlotte och Margaretha.

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Ville alltid byta namn till en massa olika konstiga när jag var liten, men just nu så funkar Emma ganska bra.

3. Är du i ett förhållande nu? Ja.

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? Om nej, hur länge varade ditt senaste? Ett år och fem dagar.

5. Vem var du tillsammans med sist? John? Annars Kim.

6. Får man fråga varför det tog slut? -

7. Har du haft ett seriöst förhållande? Ja.

8. Vem vet mest om dig? Viktoria, John och Emmelie.

9. Vad gör du på fredagskvällar? Kompisar och pojkvän.

10. Bästa filmen du någonsin har sett? En av de allra bästa måste vara Miracle.

11. Har du haft sex med fler än 5 personer? Nej.

12. Har du någonsin varit full? Nej, dricker inte.

13. Har du testat droger? Nej.

14. Röker du? Nej.

15. Snusar du? Nej.

16. Saknar du någon just nu? Ja..

17. Hur mår du idag? Näsan är täppt och hostan håller i sig. Fast har ju pratat med älsklingen, fått hjälp av mamma med att städa och skrattat mig till döds i telefonen med Viktoria. Hahah, sötaste kusinen.

18. Hur många tabletter tar du dagligen? Hmm, inga dagligen.

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Kanske satt jag i Emmelies rum, umgicks med John, Viktoria och Anton. Eller så rodnade jag fruktansvärt mycket i över en veckas tid och höll på att avlida av värmeslag vid varje sms. Eller beröring. Eller ögonkast. Rodnadens tid.

20. Bästa minnet från sommaren? Festivalerna och allt stugmys.

21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Turkiet.

22. När var du där? För typ tre (hundra..?) år sedan.

23. Är du rasist? Nej.

24. Har du helt svenskt ursprung? Ja, 100% norrlänning.

25. Om nej, vart kommer du ifrån? -

26. Föredrar du svenska eller utländska killar? Svenska. Eller än så länge har jag bara fallit för sådana.

27. Ser du fram emot någonting just nu? Att träffa mamma imorgon och få ha henne kvar här över natten. Annars längtar jag till helg.

28. Sköter du skolan? Absolut.

29. Vad hade du för betyg förra terminen? Sämre än terminen före, men ändå bättre än någonsin innan dess.

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? MVG.

31. Vilket ämne var det? Naturkunskap, medicinsk grundkurs, svenska, bland annat.

32. Har du fått IG på ett prov? Ja, ett prov.

33. Har du spelat/spelar du i ett band? Nej.

34. Anser du dig vara intelligent? Ganska, men jag är blond, så därför tror ingen på mig/håller med mig :))))

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Det senaste året.

36. Vilken var den värsta tiden då? Det var nog -07, när pappa dog, och för två år sedan när mamma flyttade och allting på skolan kaosade.

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Ja.

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Nej!

39. Har du haft sömnproblem? Jadå.

40. Hur ofta gråter du? Alldeles för ofta; pms, till filmer, böcker, utan anledning. Ja, som sagt, alldeles för ofta.

41. Vad gör du när du mår dåligt? Kramar någon eller lyssnar på musik.

42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Viktoria, John eller någon annan nära vän.

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Nej.

44. Vilken klass går du i nu? Sista året på omvårdnadsprogrammet, så OP3, eller OP10 som våran klass heter.

45. Vilken skola? Skellefteå Praktiska Gymnasium.

46. Har du varit otrogen någon gång? Nej.

47. Har någon varit otrogen mot dig? Nej.

48. Är du stolt över dig själv? Nej, eller det är sällan. Kan vara över något jag presterar ibland.

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Att jag går att lita på och att jag är ödmjuk.

50. Vad får du ofta komplimanger för? Mitt hår eller min personlighet.

51. Har du lätt att få folk att skratta? Ganska.

52. Cider elller öl? Inget.

53. Har du några talanger? Talanger och talanger.. Kunskap? Jag kan fota, men anser inte det vara en talang.

54. Vet du om någon är kär i dig? Haha, jag hoppas verkligen det.

55. Har du svarat ärligt? Jadå.


Postat av: Belinda

Ååååh, miracle hockeyfilmen?!?! Mysigaste filmen jag nånsin sett typ, en av mina favvisar meeed, åh älskar den. ♥ (Ska svara på din kommentar när jag orkar tänka ut ett bra svar, det är rätt krångligt (a))

2012-10-19 @ 22:03:42
URL: http://mmidnightsun.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0