Det verkar äntligen finnas ett slut

Nu börjar det äntligen bli lite ordning i lägenheten; efter två dagars bärande, packande hit och sorterande dit. Nästan alla möbler är i alla fall i ordning nu, dock inte soffan, som befinner på andra sidan jorden, typ. Inte allför lätt att packa upp med en galen liten kattunge springandes kring fötterna heller, med enda målet att bita av en hälsena eller två.
 
Nu ska jag krypa ihop bredvid mina två pojkar. Vi får vi höras en annan dag. Du får ha det så bra, pussgodnatt.
 
sovande bebis. soluppgång. min allra finaste, som står ut med mig nu under flytten också, trots att jag inte är att leka med när jag skruvar möbler. bebis, igen. min urstädade bunker. det är inte lätt att frakta matkassar på moppe, det lärde jag mig idag.


Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0