1 år med väldens finaste




fotona är tagna av Emmelie Krypsjö, http://emmeliekrypsjo.blogg.se
 
Ett år sen du knackade på dörren och jag övervägde att låta dig stanna kvar utanför, eftersom jag var så sjukt nervös. Man måste våga för att vinna. Tacka gudarna för att jag släppte in dig då, både den kvällen och i mitt liv. Världens finaste kille som bara är min nu. Ett år. Trehundrasextiosex dagar med mig vid min sida. De bästa dagarna någonsin.  8 765 timmar.
 
Det är du som får mig att le när jag är ledsen, skratta när jag egentligen vill gråta resten av livet, kramas när hellre skulle slå ihjäl någon, leva när jag hellre bara skulle vilja ge upp. Jag älskar dig, John Magnus Wargh!


Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0