Du måste ha en rubrik här

Hahah, kan inte låta bli att skratta lite när jag kollar in Bloglovin' för kvällen. Verkar som att nästintill varenda människa har haft pms eller en allmänt dåligt dag idag.

Kan lyckligtvis (tyvärr?) berätta en min dag har varit mycket bra, bättre än förväntat. Skola i några timmar, fick veta slutbetyg i social omsorg: högsta betyg! Lycklig. Tog det piano i några timmar, spenderade sedan kvällen med några fina vänner.

Kommer inte att ha tid att blogga något under morgondagen (idag, rättare sagt, om vi ska vara exakta!) eftersom det är fullt upp varenda liten minut. Skola, fota Anton och Anna, träffa älskling och sedan promenera upp till hockeyn. Även tre poäng med sig hem i kappsäcken, mot Frölunda. Som sagt, full rulle hela dagen!

Nu ska jag krypa till kojs.. Men, du får ha det så jättejättebra så hörs vi mer när vi hörs, puss.



Postat av: B3tty i 4 nyanser av rosa

Hej, i höstas gjorde vi prenumerationsbyte via bloglovin och nu vill jag bara kolla runt om du har kvar mig på bloglovin? Har tappat ett gäng därav min undran. Gilla ett av mina inlägg där om du har kvar mig/vill ha kvar ”samarbetet”.



Tack på förhand.

2012-02-16 @ 01:16:04
URL: http://www.b3tty.com
Postat av: frida

Du är söt du Emma! :)

2012-02-16 @ 12:09:04
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: B3tty i 4 nyanser av rosa

Vad gött! :)



Sugen på att bli länkvän med?

2012-02-16 @ 17:43:11
URL: http://www.b3tty.com

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0