Blogglusten sviker, inläggen kommer ändå



Varför är det så här? När blogglusten tryter och det hotas med nedläggning.. Det är då inläggen poppar upp i huvudet, titt som tätt. Tre inlägg klara för publicering. Står dock fast vid det jag sa om kommentarsflödet.

Jag sitter ensam i klassrummet nu. De andra åkte iväg till verkstan för att filma inför resan ner till Umeå. Slutar om tjugo minuter. Vill ha maaaat! Blir att ta det lugnt i några timmar. Ska iväg till Cecilia ikväll. Födelsedagsfirande på kalendern med några fina brudar.

Nu ska jag börja med mitt arbete om ätstörningar.. Men, du får ha det så bra så hörs vi någon gång framöver, puss.


Postat av: ida

hörlurarna och vantarna används flitit ser jag! hur äre med filiptröjan då? ;)

2012-02-09 @ 14:51:37
URL: http://ihda.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0