17 januari

Haha, typ ingen som har kollat in här på bloggen idag. Okej, jag förstår varför, men.. Hur som helst så har dagen hittills varit finfin. Har spårat fruktansvärt mycket med Elliot idag men det måste få finnas sådana dagar också. Livet är inte helt seriöst. Var förbi lassa och tog lite prover, mötte upp Anna och Anton på stan en stund, köpte sallad och sitter nu hemma i min ensamhet.

Får se om älsklingspojken kommer hit en stund ikväll. Annars får jag hitta på något annat, framförallt göra en tidigkväll. Ja, vi får se vad som inträffar. Hoppas iallafall på att få träffa honom en liten stund eftersom jag inte pussat på honom sen i fredags.

NU: gottigottsallad till middag! Du får ha det så jättebra så hörs vi förmodligen senare ikväll, puss.


Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0