2 januari

Har parkerat framför Johns dator nu när han är i duschen, tänkte att jag kan dra en snabb update. Blev max fyra timmars sömn inatt eftersom jag och Anton satt uppe och pratade till efter fem. Det spårade mer än vanligt.

John trillade in i lägenheten vid sjutiden imorse. Sov en stund till och sedan mötte jag och pojkarna upp upp Anna på stan. Blev en heldag där och många inköp gjordes. Stylade om John totalt; jacka och mössa, och själv blev det lite annat vettigt! Några hundra fattigare.

Blir bio ikväll med John, Anton och Anna; Sherlock Holmes 2. Det blir nog mysigt!

Så.. Nu ska jag fixa till håret så gott det går. Du får ha det så bra så hörs vi kanske senare ikväll, puss.

Postat av: Daniel Brännström [hobbyfotograf]

Jag undrar bara en liten sak.. visst har du ett 70 200mm objektiv? för om du har det, hur mkt köpte du det för? :D

2012-01-03 @ 00:26:57
URL: http://dbphoto.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0