27 januari



Förresten, redan nu, vad har låten ovan med inlägget att göra. Satt och läste NSD på bussen och kan ju bara säga så här: Luleåkalaset i sommar! Kapten Röd kommer alltså dit och jag ska vara där. Ingen diskussion.

Äntligen framme i Boden efter förseningar hit och dit. Har just fått i mig middag och funderar på att ta ett bad, bara för att få upp värmen.

Slutade tidigt idag. Var förbi en vända på Balder och träffade Anton och Anna. Mötte upp Viktoria och John på stan och dagen var väl praktiskt taget fulländad redan där. Spenderade några timmar med pojken innan jag fick krama och pussa honom hejdå för några dagar och hoppa på bussen.

Nu ska jag ringa Anton och sedan göra något vettigt. Du får ha det så bra så hörs vi senare, puss.


Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0