Första januari, tvåtusentolv

Hade en helt fantastisk kväll igår men skönaste folket, någonsin! Spenderade kvällen hemma hos Emmelie med nära vänner och även några fler; lekar, musik, tävlingar och allt annat som hör till. Skålade in det nya året nere vid älven och en massa fyrverkerier från alla håll. Tack till Emelie och Emmelie som styrde upp detta! ♥

Okej, går egentligen inte sammanfatta så bra förutom att det var helt awsome! Smög in hemma hos Anton vid halv fyra, såg första perioden av hockeyn och somnade sedan med John i min famn ihopträngda på soffan. Orka använda tältsängen, så mycket mysigare. Tack till dig också Anton, för att du stod ut med oss och lånade ut sovplats.

Bilder lär väl dyka upp här, när jag får tag på några sådana! Ska höra lite med Sanna..

Nu ska jag ta och piffa till mig lite. Ni vet, levande död liksom. Du får ha det så bra så hörs vi mer ikväll kanske, puss.

Postat av: ida

kom igeeen, vi vill se bilderna från veckan vi var där ;)

2012-01-01 @ 21:38:01
URL: http://ihda.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0