Fredag den 13:e

Tyvärr kommer uppdateringen bli fortsatt låg tills vidare. Mitt internet funkar inte hemma. Hur som helst, riktigt fullt upp idag. Ska skriva klart om denne Ivan Pavlov nu och sedan lunch. Göra lite ärenden, träffa älskling och sedan spendera kvällen med Emmelie. Det blir nog finfint! Har saknat att umgås med min fina vän.

Blev en ganska bra match i slutändan, 3-1, trots att jag var säker på förlust. Linköping är desperata, det var därifrån jag drog den negativa slutsatsen. Fick se Ivan Majesky igen och det var stora glädjetjut som slank ut från mig och Viktoria. Skulle till och med ha unnat lilla Ivan ett mål.

Hur känns det nu? När ett köplag åker uuuuuut?



Än en gång, ta tag i mitt arbete. Önska mig lycka till. Du får ha det så bra så hörs vi senare, på något sätt, puss.


Postat av: matilda

På tal om ingenting - gillaaar din tumblr!

2012-01-13 @ 15:55:55
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0