Bara en massa text

Det har verkligen inte varit någon bra dag idag. Hemma från skolan eftersom förkylningen fortfarande sitter i och en släng av magsjuka även har varit på besök. Om inte sviterna från de förbannade halstabletterna. Varit trött, haft feber OCH pms idag; vilket har gjort att varje liten motgång har slutat i tårar. Var längesedan jag grät så mycket för en så liten grej som inte är någonting egentligen. Orkar inte med mig själv idag.

Som ni såg i inlägget tidigare så får jag inte träffa John på ett tag heller, om han inte mirakulöst nog blir frisk tills imorgon. Det känns tungt som tusan, men det är någon som jag måste klara av. Gillar inte att vara den blödigare i förhållandet. Jag vet att han inte alltid kan finnas vid min sida och låta mig luta mig mot hans axel när det känns jobbigt, men tur att telefon och dator finns i de lägena.

Tack och lov så har jag världens mest underbara människor och vänner runtomkring mig, som stöttar i alla lägen. Har spenderat senaste timmen i telefon med finaste Emmelie, första riktigt hjärtliga skratten idag. Tack sötnos! ♥

Har fått hem senaste säsongen av The Secret Life of the American Teenager, så det blir det som rullar på resten av kvällen. Men först, slutet på Bridget Jones dagbok. Du får ha det så bra så hörs vi mer under morgondagen, puss.

Postat av: Johanna

Krya på dig!

2012-01-23 @ 23:16:26
URL: http://laarefalk.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Du kan alltid ringa mig om det är något! <3 :]

2012-01-24 @ 17:48:54
URL: http://emmeliekrypsjo.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej, det är bra med mig .. bihåleinflammation ,, men annars bra :)



Antar att det va du som kommentera min blogg. för när man klicka på "länken" står det att sidan inte finns jag kommer till en sida med Emma.nystrom.blogg.se tror jag! :)



2012-01-24 @ 20:27:16
URL: http://choomper.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0