Sista dagen på lovet

Oj, känner att bloggen har hamnat lite i skymundan de senaste dagarna. Ville hellre ta vara på de sista lovdagarna än att spendera all tid vid datorn. Skolan börjar ju om redan imorgon, känns inte ens i närheten av vad man brukar kalla bra. Jag vill ha mer lov. Tungt att behöva stiga upp tidigt på mornarna igen.

Var ju som sagt iväg till Klutmark med grabbarna igår. Märks att jag inte stått på brädan på två år; träningsvärk from hell. Det är jobbigt att ens röra sig idag. Testade även på slalom igen, efter sju-åtta års uppehåll. Det gick bättre än väntat!



Sitter hemma hos John nu. Det är ingen annan hemma här. Nynnar på dåliga låtar för mig själv och väntar på att han ska komma hem igen så att vi kan se klart filmen som påbörjades igår.

Ingen röd tråd i detta inlägg alls. Bara en massa snack som inte handlar om något intressant egentligen. Inget hänger ihop. Jag avslutar här. Du får ha det så jättebra så hörs vi förmodligen senare ikväll, puss.

Postat av: Daniel Brännström [hobbyfotograf]

SV: Okej, kommer du ihåg vart du köpte de? Är jättesugen på att köpa ett :D

2012-01-09 @ 17:21:33
URL: http://dbphoto.blogg.se/
Postat av: fannylu

sv; taack!:)

2012-01-09 @ 21:01:00
URL: http://fannylundmarks.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0