Karman slår tillbaka, det går bra nu

Första dagen på sommarjobbet avklarat.  Gulligaste arbetskamraterna och många små bebisar. Mysigt. Dock så pajade mitt knä i lördags när jag hoppade hoppborg (moget, I know..) så det är en plåga att gå. Alla dessa korridorer på sjuhuset, det kommer ta mitt liv. Eller mitt ben i alla fall. Får se hur länge jag klarar det innan menisken åker på plats igen.

Har spenderat kvällen med mina grabbar; suttit vid älven, ätit hallonpaj på max och bara tagit det allmänt lugnt. Älskar dessa kvällar. Tror det blir något liknande imorgon.

Nu ska jag prata klart med min älskling och sedan krypa till kojs, så att jag är pigg imorgon. Ha det så bra, puss.



jodå, dessa är alltså pojkarna som förgyller de flesta av mina kvällar. joacim grenholm och john wargh.

Postat av: Kajsa

Sv: På Brännvalla är en fotbollsförening som ligger i Klutmark :)

2012-06-18 @ 23:13:34
URL: http://kajsens.blogg.se/
Postat av: ellen

sv: jag mår bättre nu, killen hade vaknat upp gråtandes och skrikit för att han insett hur fel han gjort.. men jag vet fortfarande inte om jag kommer ge honom en ny chans, även om jag fortfarande älskar honom och han mig<3

2012-06-19 @ 21:04:23
URL: http://eellenpeterssoon.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0